Pod koniec 941 roku 41 tysiąclecia uwaga urzędników i historyków Imperium skupiona była na działaniach wojennych w Segmentum Solar, określonych później mianem drugiej wojny o Armageddon. Dlatego tragedia układu binarnego Dimmamar, znajdującego się na północno – wschodnich rubieżach Segmentum Obscurus pozostała do tej pory nieopowiedziana.

Siądźcie więc wygodnie i wysłuchajcie historii o bohaterach i potworach, zwycięstwach i porażkach oraz chwale i zdradzie. Posłuchajcie o krwawych Łzach Dimmamar…

Fragment Łez Dimmamar

Autorstwa Konserwatora Davida Coal’a

Data Imperialna: 0 380 985.M41

sobota, 11 czerwca 2011

II Tura kampanii - wyniki i opisy bitew (część III)

Glerios

Orki vs Eldarzy – scenariusz: Flank Attack. Zwycięzca: Orki

Opis Bitwy:

Eldarzy

Ruiny imperialnego miasta, zamienionego przez orki w wielkie złomowisko, wciąż rozbrzmiewały echem wystrzałów i eksplozji, jednak impet starcia osłabł. Obydwie skrwawione strony nie miały już sił i środków by kontynuować walkę. Ulice i place zaścielały wraki eldarskich i orkowych pojazdów, porozrzucane jak zabawki ciśnięte w kąt przez kapryśne dziecko. Po przeciwległych stronach pola bitwy stały nieruchome, martwe skorupy eldarskiego Władcy Upiorów i orkowego Deff Dreda, niczym olbrzymie statuy, obce i nie pasujące do otaczającej je architektury. Pomniki wojny, postawione tu dzisiaj przez rasy starsze niż ludzkość.
Arcyprorokini Inariel z ciężkim sercem wydała rozkaz do odwrotu. Cel w którym tu przybyli nie został osiągnięty. Mimo poświęcenia wojowników światostatku, mimo brawury jej brata Inarisa, nie udało się odnaleźć więzionego przez orki mon-keigh, będącego kluczem do misji, jaką wyznaczyło im przeznaczenie.
Prymitywne, lecz niestety skuteczne pole siłowe, roztaczane przez orkowego Meka uchroniło zielonoskórych przed stratami we wstępnej fazie bitwy. Atak Skorpionów na lewej flance mógł jeszcze odwrócić niekorzystny bieg wydarzeń i zaiste dokonali oni dziś cudów męstwa, wycinając w pień trzy liczebniejsze od nich grupy Orkead, jednak decydującym ciosem była utrata Władcy Upiorów w centrum pola bitwy. Kolosalny konstrukt, animowany kamieniem duszy poległego bohatera, zagrażał zmechanizowanej kolumnie orków, jednak brak przewodnictwa Esdainna sprawił, że na moment przystanął, gdy jego świadomość zagubiła się pośród wspomnień i wizji poprzedniego życia.
Sytuację uratował na pewien czas jej brat, Inaris, wiodąc Skorpiony do kolejnych, bohaterskich szarż, oraz szwadron maszyn kroczących, który zniszczył dziś trzy pojazdy kroczące orków, wliczając w to największy z nich, a także kilkakrotnie przerzedził szeregi zielonej hordy, kładąc na niej celny ogień z laserów rozpraszających. Niestety, wszystko to nie wystarczyło, by bitwa zakończyła się sukcesem.
-Czekamy na Inarisa, Pani?–  egzarcha Mścicieli zbliżył się do niej, z szacunkiem pochylając głowę, osłoniętą wysokim hełmem z ozdobnym, czarno-szarym pióropuszem. - Twój brat jest po drugiej stronie miasta, nie mamy z nim kontaktu… Obawiamy się najgorszego, jednak natychmiast wyślę oddział, aby go szukać…
-Nie ma takiej potrzeby, Aesarnilu- na ustach Arcyprorokini zagościł dziś po raz pierwszy blady uśmiech- Widziałam jego i swoją śmierć wiele razy i żadnemu z nas nie jest ona dziś pisana. Mój brat żyje, choć został ranny. Wiem gdzie jest i którędy wydostanie się z miasta. Szybciej i bezpieczniej będzie podjąć go stamtąd a nie możemy pozwolić sobie na zwłokę. Choć przegraliśmy dziś bitwę, nie wszystko jest  stracone. Mamy wojnę do wygrania i nie możemy zawieść. Ruszajmy.

Orki

Jechałem sobie spokojnie mojom szefffurą zwożąc gadżitty  zabrane marinowym chopakom a ty leci do mnie Dziwolong i do mnie krzyczy  że lecom eldary i chcom zabrać mojego prywatnego człeka-meka co żem go złapał w tej wielkim ludziowym mekowarsztacie. Eldary som podstempne ale ja jestem najpodstempniejszy i go ukryjem tak że go eldary nie znajdom. Mam supa meka plan!

1 tura
Pojawiły siem eldary, szczelajom ze tych swoich Dakkagunnów ale moje pole siłowe jest jeszcze lepsiejsze niż ostatnio i fszystko odbija. Ale moje chopaki nie mogom w nic trafić chociaż robiom dużo daka. Nie bedziem stać i szczelać! Jedziem do nich chopaki!

2 tura
Eldary myślały że siem bendziem wolno przedzierać a my jusz tusz tusz. Ukryte eldarskie cwaniaki wyskoczyli z boku, rozwalili mi jedną cienżarówe i posiekali boyzów i szturmiarzy. Ale mnie wkurzyli! To ja na to – rozwalić wszystkie eldary. WAGHHHH!

3 tura
4 tura
Ale żeśmy posiekali. Jakby jeszcze klawy się nie psuły to byśmy ich dosiekali do końca. Te noby gupie som – jak klaw siem zacina to siem go nie oglonda tylko wali zacientym po łbach dookoła aż siem odetnie.
Ale się te kany wlekom, muszem im jakieś koła zamontować albo rakietowe wyrzucacze co by zdonżały  za furami.
Pieszaki siem pojawili. Może im też jakiej koła przyczepić żeby szybciej pieszali.
W lesie stał eldarski duży kanodred i siem nie ruszał. Żem myślał że to jakaś pułapka ale tak fajowo wyglądał żem musiał zobaczyć z bliska. Alem go najpierw zmiażdżył zmiażdżarką mojej supafury. A on nic. Wysiadłem, a on nic. To żem go zaczął rozkrencać. On dalej nic, to żem go rozkrencił na śróbki. Ale w środku nie było eldara tylko różniaste mechanizmy jakiś kamień świeconcy.  Mechanizmy to sobie żem wziął a kamień dałem grotowi co mi klucze nosi, niech też siem pocieszy.


5 tura
Tfardziele, snocia ich mać! Dorwali tych chytraków co rozsiekali szturmiarzy ale zamiast ich rozmielić to siem zaczeli gapić na tego w kolorowym wdzianku. Nob też. Groty som lepsze w zabijaniu od nich, cza wrócić kany co by ukatrupić te eldary.
Drugie kany żem puścił do fałszywego mekoczłeka co by eldary sondziły że na nim nam zależy. Ale żem najsprytowniejszy jest!

6 tura
7 tura
Ha! Eldary dały siem nabrać na mój mega wypaśny podstemp i ich motory i latacze złapały podmieńca którego żem przebrał w ludziomekowy strój. Tylko ten jeden cwany eldarski szefu z dzidom coś wyczuł i z obstawom siem przejechał w lotfurze tam gdzie ukryliśmy prawdziwego ale kazałem go zabić chopakom i kanom i motorowcom i meganobowi i przejechać go cienżarówom. Było duże bum i łubudu, pewnie siem spalił. Każe go później grotom poszukać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz